Een paar dagen ertussenuit

Ik deel elke maandag mijn week in foto’s die ik afgelopen week met mijn telefoon heb gemaakt. Deze week zijn we een paar dagen ertussenuit naar Nunspeet geweest en genoten we van een paar dagen weg terwijl thuis de stukadoor druk bezig was. Lees je mee?

Stukadoor

Vorig weekend was een hectisch weekend. Deze week een nieuwe week en ondanks dat die iets anders zal zijn heb ik er heel veel zin in! Voor de zekerheid ben ik getest op het virus en ik kreeg maandag het nieuws dat ik negatief getest was en dus veilig weg kon zonder anderen te besmetten. Voor iedereen die de vorige week in foto’s niet heeft gezien, daar staat meer over waarom ik ben getest. Positief nieuws, dus dat betekende dat de koffer ingepakt kon gaan worden! Verder zat ik maandag in de tuin, omdat de stukadoor al was begonnen. Ik keek een serie en ging ik met mijn vriend via FaceTime samen een film kijken.

De buurt verkennen

Dinsdagochtend had ik mijn laatste gesprek met Mira Ennen voor het groeiprogramma en daarna konden we gaan. We zaten in een hotel in Nunspeet en vanuit daar zijn we vier dagen de omgeving gaan verkennen.  Ik zelf ben het type dat het altijd heel leuk vind om op vakantiebestemmingen in allemaal foldertjes te gaan kijken, zo ook deze keer. Dus reed ik in mijn eentje naar de VVV om vervolgens terug te komen met allemaal foldertjes.

Elektrische fietsen

We besloten  woensdag een dagje te gaan fietsen en te gaan genieten van de natuur.

We huurden elektrische fietsen en gingen via het Veluwemeer richting Harderwijk. Onderweg kwamen we op afgelegen bijzondere plekjes zoals te zien is op de foto hieronder. Harderwijk zelf vonden we niet zo heel bijzonder en waren er eigenlijk al vrij snel op uitgekeken. Via een omweg zijn we vervolgens weer terug naar het hotel gefietst.

Een paar dagen ertussenuit

Elke ochtend aten we in het hotel zelf. Er waren verschillende shifts waar je uit kon kiezen, waarin dan maximaal 30 personen konden komen ontbijten. Normaal gesproken is er een lopend buffet, maar vanwege Corona hadden ze dat iets aangepast. Ik zelf eet zoveel mogelijk spelt omdat mijn darmen dat beter verdragen. Dit geef ik vaak aan bij het melden van allergieën. Zo ook nu. De mensen in het hotel hadden netjes elke ochtend vers speltbrood voor mij afgebakken.

Vers speltbrood

Mijn moeder heeft een eigen onderneming waar ik de website voor onderhoud dus daar hebben we deze week ook aan gewerkt. Donderdag was een druilerige dag en hebben we wat meer tijd doorgebracht in het hotel. Ik werkte aan mijn fotoboek en sleutelde wat aan de website van ons mam. Lunchen en avondeten deden we buiten de deur, omdat het hotel hierin weinig te bieden had. Maar ik moet zeggen in alle eettentjes was het heel goed geregeld. De een beter dan de andere, maar ik heb mij als risicogeval niet onveilig gevoeld. Een echte aanrader wat mij betreft is ‘Bij Frans’ in Nunspeet zelf, wij hebben hier alle avonden gegeten, puur omdat het heel goed geregeld was allemaal en het eten echt heel goed was.

Het verscholen dorp

Vrijdag zouden we weer naar huis gaan, maar omdat de stukadoor nog tot laat in de middag bezig zou zijn, hebben we vrijdag nog even gewerkt in het hotel en vervolgens de omgeving verkend. We zijn naar het verscholen dorp in de buurt van Vierhouten gereden. Het zit wat verstopt (woordgrapje) maar is zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen. ’s Avonds was het vooral tijd om heel heel veel schoon te maken. Door het hele huis heen en buiten lag overal stof van de stukadoor. Ik zelf ben boven aan de slag gegaan en heb Doedel in bad gedaan. Moe en voldaan lag ik vrijdag om 00:00 in bed.

Bakken

Zaterdag was een niet zo bijzondere dag. Ik heb heel lang uitgeslapen. Ik ging even met ons mam kijken naar slippers en ik heb cake gebakken en deze bij mijn vriend gebracht. Gek om elkaar op afstand te zien, maar iedereen is gelukkig nog steeds gezond! Als laatste maakte ik mijn eerste puzzel van de vakantie.

Een fijne week. De tijd ging ook heel snel. Deze week heb ik een paar 1,5 meter dates staan; krijg ik mijn cijfers terug; moet ik gaan leren voor een tentamen en zie ik vrijdag mijn vriend weer! Tot volgende week.

Liefs Linne ♥

Wil je op de hoogte blijven van alles wat er gebeurd? Dan kun je mij ook volgen op Instagram.

Laat een reactie achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.